Algemene Voorwaarden – Artikel 1
De algemene voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen Dermabar en een cliënt waarop Dermabar deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.
Inspanning – Artikel 2
De medewerkers van Dermabar zullen de behandelingen naar beste inzicht en vermogen en in overeenkomstig met de eisen van goed vakmanschap uitvoeren. 2. De cliënt zorgt ervoor dat alle gegevens, die redelijkerwijs van belang kunnen zijn voor een goede uitvoering van de behandeling tijdig aan de medewerker worden verteld. 3. De medewerkers van Dermabar zijn niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat de cliënt is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige gegevens. 4. De medewerkers van Dermabar zullen de cliënt inlichten over de financiële consequenties van de wijziging van de behandeling.
Afspraken – Artikel 3
De cliënt moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk achtenveertig uur voorafgaande aan de afspraak aan Dermabar melden. 2. Indien de cliënt deze verplichting niet of niet tijdig nakomt, mag Dermabar het gehele honorarium voor de afgesproken behandeling aan de cliënt door berekenen. 4. Indien de cliënt bij meer dan vijftien minuten later dan de afgesproken tijd in de salon aankomt, mag de medewerker de gehele afspraak annuleren en toch het gehele honorarium van de behandeling aan de cliënt door berekenen. 5. Dermabar moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk vierentwintig uur voorafgaande aan de afspraak aan de cliënt melden. 6. De klant is ten allen tijde zelf verantwoordelijk voor het nakomen van de gemaakte afspraak.
Betaling – Artikel 5
Dermabar vermeld alle prijzen van de behandelingen en de producten zichtbaar in de salon. 2. De gemelde prijzen zijn inclusief 21% BTW. 3. Aanbiedingen in advertenties zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt. 4. De cliënt dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten contant te voldoen. 5. Alle op deze site getoonde prijzen zijn onder voorbehoud van wijzigen en of fouten.
Aansprakelijkheid- Artikel 6
1. Dermabar is niet aansprakelijk voor schade van welke aard ook ontstaan doordat de medewerker van Dermabar is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden, vrijetijdsbesteding. 2. Dermabar is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal, of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de cliënt heeft meegebracht naar de salon.
Klachten – Artikel 7
1. Indien de cliënt een klacht heeft over de behandeling of een product, moet de klacht zo spoedig mogelijk, doch binnen twee weken na ontdekking mondeling als zowel schriftelijk gemeld worden aan de eigenaar van Dermabar. 2. Dermabar moet de klager binnen 5 werkdagen adequaat antwoord geven. 3. Indien een klacht over de behandelingen gegrond is zal Dermabar de behandeling opnieuw verrichten zoals overeengekomen, tenzij dit inmiddels voor de cliënt aantoonbaar zinloos is geworden en de cliënt dit schriftelijk kenbaar maakt. 4. Indien een klacht over de producten gegrond is zal Dermabar het aankoopbedrag van de producten gedeeltelijk of helemaal vergoeden. 5. Indien Dermabar en de klager niet tot overeenstemming kunnen komen, kan de klager het geschil voorleggen aan de wetgever of mediator.
Garantie – Artikel 8
1. Dermabar geeft de cliënt een week (7 dagen) garantie op de behandeling en producten. 2. Na een behandeling kan de huid een reactie geven. De cliënt wordt hiervan op de hoogte gebracht tijdens de behandeling. 3. Deze garantie vervalt indien: De cliënt op de hoogte is gebracht door de medewerker over het resultaat van de behandeling en de tijdsduur van het effect van de behandeling of producten; De cliënt andere producten dan door de medewerker geadviseerde producten heeft gebruikt; De cliënt de adviezen voor thuisverzorging niet heeft opgevolgd; De cliënt het advies om medische hulp te zoeken niet binnen vijf werkdagen heeft opgevolgd; De cliënt de producten niet volgens het advies van de medewerker heeft gebruikt; De cliënt de producten niet volgens de gebruiksaanwijzing heeft gebruikt.
Geheimhouding – Artikel 9
1. De medewerker is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de cliënt heeft medegedeeld tijdens de behandeling. 2. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de cliënt is verteld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie. 3. De geheimhouding vervalt indien, op de grond van een wettelijke bepaling of een rechterlijke uitspraak van de medewerker verplicht de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.
Beschadiging en/of diefstal – Artikel 10
1. Dermabar heeft het recht van de cliënt een schadevergoeding te eisen indien, de cliënt meubilair, apparatuur of producten beschadigt. 2. Dermabar meldt diefstal altijd bij de politie.